Kantoi curang, Hafidz Roshdi terus tutup ruang komen Instagram & bertaubat

February 18, 2023

The Reporter



Susulan pengakuan Athira Yuhada malam tadi, pelakon Hafidz Roshdi hari ini telah menutup ruangan komen pada tujuh gambar kini di Instagramnya. 


Baca: 'Saya minta maaf kepada Nurul Shuhada, saya akui saya insan yang lemah & bodoh' - Athira Yuhada tampil mohon maaf kepada isteri Hafidz Roshdi


Hafidz yang sebelum ini kelihatan tenang sejak dari awal pendedahan isterinya mengenai kes curang itu, kini tidak lagi apabila dia dipercayai terkesan dengan pengakuan berani mati Athira malam tadi. 


Athira dalam satu hantarannya di Instagram mengakui sudah bertahun-tahun Hafidz cuba mendekatinya sejak sembilan tahun lalu dan di juga telah mencuba sebaiknya untuk mengelak dari bertemu dengan lelaki itu. 



Tetapi disebabkan terbitnya rasa kasihan dan simpati pada Hafidz yang mengalami masalah kesihatan mental, perkara yang tidak diingini itu pun berlaku. 


Walau bagaimanapun Athira berkata dia hanya sekadar tampil memberi sokongan kepada Hafidz. Dan dalam masa sama Athira menegaskan perkara itu sudah lama berlalu dan dia tidak lagi berhubung dengan Hafidz. 


Sementara itu, Hafidz semalam memuat naik kenyataan ringkas di Instastory, "Jangan pernah berhenti berdo'a walau kita banyak dosa". 




Sumber: Instagram Athira Yuhada, Hafidz Roshdi

February 19, 2023 at 05:15AM

Previous
Next Post »
0 Komentar